loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیخیال از آرش دلفان ,Download Music,دانلود آهنگ بیخیال از آرش دلفان با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بیخیال از آرش دلفان ,دانلود آهنگ جدید بیخیال از آر

حسین بازدید : 51 جمعه 10 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیخیال از آرش دلفان ,Download Music,دانلود آهنگ بیخیال از آرش دلفان با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بیخیال از آرش دلفان ,دانلود آهنگ جدید بیخیال از آرش دلفان,دانلود آهنگ بیکلام بیخیال از آرش دلفان,متن آهنگ بیخیال از آرش دلفان ,بیخیال از آرش دلفان,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

بیخیال از قصه ی مرگ صدام
بیخیال از اینکه بارونه چشام
بیخیال از این شکار دل تو
هدفش گمشده این تیر نگام

بیخیال از اینکه من،پای عشقت جون میدم
بدون اینو یه روزی عشقو بهت نشون میدم
بیخیال از اینکه من،پای عشقت جون میدم
بدون اینو یه روزی عشقو بهت نشون میدم

♫♫♫♫♫♫

 

♫♫♫♫♫♫

بدون از دوریت نمیمیره دلم
از دل،سرد تو میمیره دلم
رو دلم این همه سنگینی نکن
روزای خوبمو بارونی نکن

بیخیال از اینکه من،پای عشقت جون میدم
بدون اینو یه روزی عشقو بهت نشون میدم
بیخیال از اینکه من،پای عشقت جون میدم
بدون اینو یه روزی عشقو بهت نشون میدم

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیخیال از آرش دلفان Download Music دانلود آهنگ بیخیال از آرش دلفان با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول بیخیال از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید بیخیال از آرش دلفان دانلود آهنگ بیکلام بیخیال از آرش دلفان متن آهنگ بیخیال از آرش دلفان بیخیال از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو