loading...

موزیک باحال درخواستی

یادگار تو به من رنگ غروبه لحظه های با تو بودن چه خوبه نرو از پیشم نرو،نزار بمیرم تو بزار تو خلوتت آروم بگیرم خوبه آشناییمون باز برگرده کی گل آرزوتو پرپر کرده همه میگن از صدات بغض جدایی میباره نمیبینن

حسین بازدید : 319 جمعه 10 خرداد 1398

یادگار تو به من رنگ غروبه
لحظه های با تو بودن چه خوبه
نرو از پیشم نرو،نزار بمیرم
تو بزار تو خلوتت آروم بگیرم
خوبه آشناییمون باز برگرده
کی گل آرزوتو پرپر کرده

همه میگن از صدات بغض جدایی میباره
نمیبینن اشکامو که از گدایی میباره
بخدا بغض صدام،از دوری یارم نیست
بغض دیگه اس تو صدام،قلب گرفتارم نیست
بخدا بغض صدام،از دوری یارم نیست

 

بغض دیگه اس تو صدام،قلب گرفتارم نیست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ با تو بودن از آرش دلفان

♫♫♫♫♫♫

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوری عشقتو باور کرده
دل من خسته از این
دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوری،عشقتو باور کرده
دل من خسته از این
دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تورو ببینه
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تورو ببینه
واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم
آخه تو رنگ چشات هیبت دنیارو دیدم
توی هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی
بخدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول با تو بودن از آرش دلفان Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ با تو بودن از آرش دلفان با کیفیت 320 متن آهنگ با تو بودن از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو بودن از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید با تو بودن از آرش دلفان متن آهنگ با تو بودن از آرش دلفان دانلود آهنگ بیکلام با تو بودن از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو