loading...

موزیک باحال درخواستی

وقتی میگم دوست دارم پا روی احساسم نزار میدونی عاشقت شدم،اشک چشامو درنیار حالا که دیوونت شدم مگه تو اینو نمیخواستی همه میگفتن بازیچه ات شدم باور نمیکردم خودت اینو خواستی لالالالای لالالای مبارکت باشه

حسین بازدید : 77 جمعه 10 خرداد 1398

وقتی میگم دوست دارم پا روی احساسم نزار
میدونی عاشقت شدم،اشک چشامو درنیار
حالا که دیوونت شدم مگه تو اینو نمیخواستی
همه میگفتن بازیچه ات شدم
باور نمیکردم خودت اینو خواستی
لالالالای لالالای

مبارکت باشه دلی که بردی
چه خوب که با خودت منو نبردی
خدا نخواست یه عمری زندونیت شم
نزاشت توی جوونی قربونیت شم
مبارکت باشه دلی که بردی
چه خوب که با خودت منو نبردی
خدا نزاشت یه عمری زندونیت شم

 

نزاشت توی جوونی قربونیت شم
لالالای لالالا لالای لای
آلالای لای لالالای لالالای

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ مبارک از آرش دلفان

♫♫♫♫♫♫

وقتی میگم دوست دارم پا روی احساسم نزار
میدونی عاشقت شدم،اشک چشامو درنیار
حالا که دیوونت شدم،مگه تو اینو نمیخواستی
همه میگفتن بازیچه ات شدم
باور نمیکردم خودت اینو خواستی

مبارکت باشه دلی که بردی
چه خوب که با خودت منو نبردی
خدا نخواست یه عمری زندونیت شم
نزاشت توی جوونی قربونیت شم
لالالای لالالا لالای لای
آلالای لای لالالای لالالای

آآآییییی جونم دلم از دوری چشمات تنگه
گل نازو قشنگم دل من واسه چشمات تنگه
آآآآی جونم یار،دل تنگم
واسه تو واسه قلبت میزنه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول مبارک از آرش دلفان دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام مبارک از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید مبارک از آرش دلفان دانلود آهنگ مبارک از آرش دلفان با کیفیت 320 متن آهنگ مبارک از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل مبارک از آرش دلفان مبارک از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو