loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم,متن آهنگ دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم ,دانلود آهنگ دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من سیاس و

حسین بازدید : 183 یکشنبه 12 خرداد 1398


دانلود آهنگ جدید دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم,متن آهنگ دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم ,دانلود آهنگ دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم ,دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,


دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم
روزای روشن آفتابی رو خیلی دوست دارم
با هوای تو توی کوچه های دلواپسی
غروب مبهم سرخابی رو خیلی دوست دارم
باخیال تو اگه باشه خیالی ندارم
شب تا صبح گریه و بی خوابی رو خیلی دوست دارم

 بی تابی


میدونم یه روز میای عمریه بی قرارتم
انتظار تو و بی تابی رو خیلی دوست دارم
دوست دارم طناب ماه رو بگیرم بالا برم
واسه این شبای مهتابی رو خیلی دوست دارم
دوست دارم طناب ماه رو بگیرم بالا برم
واسه این شبای مهتابی رو خیلی دوست دارم



منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم متن آهنگ دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم دانلود آهنگ دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو