loading...

موزیک باحال درخواستی

غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده,دانلود آهنگ جدید غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده,دانلود آهنگ بیکلام غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده,متن آهنگ

حسین بازدید : 51 یکشنبه 12 خرداد 1398

غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده,دانلود آهنگ جدید غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده,دانلود آهنگ بیکلام غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده,متن آهنگ غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده
تو دلم غم تو مثل یه پرنده
روی سقف خونه آشیونه کرده
هر کسی داره به شوق یه نگاری
روزگار میگذرونه به عشق یاری

 غم تنهایی

واس این چشم انتظار نمونده
نه تحملی نه صبری نه قراری


من که غمخوار ندارم
جزتو کس یار ندارم
دیگری را نپرستم
مرا از یاد نبر….



منبع:
mynextmelody.ir








برچسب ها غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده دانلود آهنگ جدید غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده دانلود آهنگ بیکلام غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده متن آهنگ غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده کد آهنگ پیشواز ایرانسل غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده دانلود آهنگ دانلود آهنگ غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول غم تنهایی منو دیوونه کرده گل یادت تو دلم جوونه کرده Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو