loading...

موزیک باحال درخواستی

به شهر عشق نمی رم بی تو هرگزنشم عاشق نمی رم بی تو هرگزغروب بی کسی ها مونسم شدببین بی تو چه پیرم بی تو هر گزنیای روزی که رو لب باشه آهینه عشق باشه نه از من یه نگاهینیای روزی ببینی از غم تو بی تو ه

حسین بازدید : 81 جمعه 17 خرداد 1398



به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز
نشم عاشق نمی رم بی تو هرگز
غروب بی کسی ها مونسم شد
ببین بی تو چه پیرم بی تو هر گز
نیای روزی که رو لب باشه آهی
نه عشق باشه نه از من یه نگاهی
نیای روزی ببینی از غم تو

 بی تو هرگز


نمونده بر سرم موی سیاهی موی سیاهی
میدونم که تو عاشق پرستی
به رو من چرا درها رو بستی
نمیگیری سراغی از دل من
چرا کوه امیدم رو شکستی
نه یه لبخند نه حرفی تازه دارم
تو رفتی جز خدا چیزی ندارم
نیاد روزی ببینم بی قرارم
به راهی پر ز غم عزم دیارم




منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز دانلود آهنگ به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز کد آهنگ پیشواز ایرانسل به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز دانلود آهنگ بیکلام به شهر عشق نمی رم بی تو هرگز Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو