loading...

موزیک باحال درخواستی

دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگهدوباره این دل دیوونه واست دلتنگهوقت از تو خوندنه ستاره ء ترانه هاماسم تو برای من قشنگترین آهنگهبی تو یک پرنده اسیر بی پروازمبا تو اما میرسم به قله آوازماگه تا آخر این تر

حسین بازدید : 173 جمعه 17 خرداد 1398



دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه
دوباره این دل دیوونه واست دلتنگه
وقت از تو خوندنه ستاره ء ترانه هام
اسم تو برای من قشنگترین آهنگه
بی تو یک پرنده اسیر بی پروازم
با تو اما میرسم به قله آوازم
اگه تا آخر این ترانه با من باشی
واسه تو سقفی از آهنگ و صدا میسازم
با یک چشمک دوباره منو زنده کن ستاره


 ستاره

نذار از نفس بیفتم تویی تنها راه چاره
آی ستاره آی ستاره بی تو شب نوری نداره
این ترانه تا همیشه تو رو یاد من میاره
تویی که عشقمو از نگاه من میخونی
تویی که تو تپش ترانه هام مهمونی
تویی که هم نفس همیشه آوازی
تویی که آخر قصه ء منو میدونی
اگه کوچه صدام یک کوچه باریکه
اگه خونم بی چراغه چشم تو تاریکه






منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه دانلود آهنگ بیکلام دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه دانلود آهنگ متن آهنگ دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه کد آهنگ پیشواز همراه اول دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه دانلود آهنگ جدید دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه با کیفیت 320 متن آهنگ دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو