loading...

موزیک باحال درخواستی

دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری غیر از تو توقع داشت دلم از هر بیشوری شاید تو خیاله تو میدیدی احمق من رو

حسین بازدید : 77 شنبه 18 خرداد 1398

Download Music,دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری ,دانلود آهنگ دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری با کیفیت 320,متن آهنگ دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری ,دانلود آهنگ جدید دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری ,

 

دلم شکست بدجوریتظاهر کردم جوری

غیر از تو توقع داشت

دلم از هر بیشوری

شاید تو خیاله تو

میدیدی احمق من رو  

 

 

 دانلود اهنگ دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری

*درخواستی کاربران** سایت موزیک درخواستی ** این آهنگ در ارشیو ما موجوده*

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها Download Music دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری دانلود آهنگ دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری با کیفیت 320 متن آهنگ دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری دانلود آهنگ جدید دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم شکست بدجوری تظاهر کردم جوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو