loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ سفارشی از امیر لطفیدست از سر تو نمیشه برداشتاین زندگی بی تو خیلی کم داشتهمیشه پیش من بمونی ای کاش ای کاش ای کاشدوست داشتنیه یکی یدونه من عاشقتم خدا میدونهعشقم توو دلت باید بمونه بمونهیه جورای

حسین بازدید : 49 شنبه 18 خرداد 1398




متن آهنگ سفارشی از امیر لطفی
دست از سر تو نمیشه برداشت
این زندگی بی تو خیلی کم داشت
همیشه پیش من بمونی ای کاش ای کاش ای کاش
دوست داشتنیه یکی یدونه من عاشقتم خدا میدونه
عشقم توو دلت باید بمونه بمونه

یه جورایی جور شدی با من که باهات راحتم
چه تماشایی میشه وقتی توو این حالتم
سفارشی جا شدی توو قلبی که دیوونته
توی هر شرایطی فقط خودم پایتم


تکست آهنگ سفارشی از امیر لطفی


کاری کردی که قلبم به تو مجبور باشه
که از خواب و خیالات کسی دور باشه
دوست داشتنی تو روی چشام جا داری
چشه هرچی حسوده ازت دور باشه
دوست داشتنیه یکی یدونه من عاشقتم خدا میدونه
عشقم توو دلت باید بمونه بمونه

یه جورایی جور شدی با من که باهات راحتم
چه تماشایی میشه وقتی توو این حالتم
سفارشی جا شدی توو قلبی که دیوونته
توی هر شرایطی فقط خودم پایتم

balmusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول سفارشی از امیر لطفی دانلود آهنگ Download Music سفارشی از امیر لطفی دانلود آهنگ سفارشی از امیر لطفی با کیفیت 320 متن آهنگ سفارشی از امیر لطفی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام سفارشی از امیر لطفی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سفارشی از امیر لطفی دانلود آهنگ جدید سفارشی از امیر لطفی دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو