loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید بگو یادته از یاشار زیبایی,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,بگو یادته از یاشار زیبایی,دانلود آهنگ بیکلام بگو یادته از یاشار زیبایی,کد آهنگ پی

حسین بازدید : 97 شنبه 18 خرداد 1398




متن آهنگ بگو یادته از یاشار زیبایی
منی که بعد تو غمگین ترین صدا شدم
من عشق نمی فهمیدم بهت مبتلا شدم
ببین که بعد رفتنت غرق رد پا شدم
من هنوزم دلتنگم مثل روز رفتنت
دلم پر از خونه چون که هزار بار کشتمت
فایده نداره چونکه جات اونجا محکمه

بگو یادته روی شونه هام چقدر نوازش شدی
دستامو گرفتی و غرق آرامش شدی
تو بحث و مرافعه مجبور به خواهش شدی


یادته رفتارهای تندتو تحمل کردم
صداتو انداختی توی سرت چقدر حول کردم
روانم به هم ریخت باز کنترل کردم
تکست آهنگ بگو یادته از یاشار زیبایی

من هنورزم همونم اما بی حوصله
نمیدونم که چی انداخته بینمون فاصله
علاقمون زیاده اما دیگه بی حاصله

بگو یادته روی شونه هام چقدر نوازش شدی
دستامو گرفتی و غرق آرامش شدی
تو بحث و مرافعه مجبور به خواهش شدی
یادته رفتارهای تندتو تحمل کردم
صداتو انداختی توی سرت چقدر حول کردم
روانم به هم ریخت باز کنترل کردم
بگو یادته روی شونه هام چقدر نوازش شدی
بگو یادته بگو یادته

balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید بگو یادته از یاشار زیبایی دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ بگو یادته از یاشار زیبایی دانلود آهنگ بیکلام بگو یادته از یاشار زیبایی کد آهنگ پیشواز همراه اول بگو یادته از یاشار زیبایی متن آهنگ بگو یادته از یاشار زیبایی دانلود آهنگ بگو یادته از یاشار زیبایی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل بگو یادته از یاشار زیبایی دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو