loading...

موزیک باحال درخواستی

  جوون موندم و قلبم پیرهحسین تو نبودت میمیره دستام میلرزه و بی حسه کاش عشقمون بود یه قصه💔 سردرد و عکسات تو جیبم خانومم من بی تو میمیرم😔💔 منی که از زندگی شدم خسته دیگه کم آوردم خدایا بسه🥀🥀

حسین بازدید : 76 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

جوون موندم و قلبم پیرهحسین تو نبودت میمیره

دستام میلرزه و بی حسه

کاش عشقمون بود یه قصه💔

سردرد و عکسات تو جیبم

خانومم من بی تو میمیرم😔💔

منی که از زندگی شدم خسته

دیگه کم آوردم خدایا بسه🥀🥀

لعنتی برگرد یه جوونه پیرم

خدایا ای کاش خوابشو ببینم

 

جوون موندم و قلبم پیرهحسین تو نبودت میمیره

دستام میلرزه و بی حسه

کاش عشقمون بود یه قصه💔

سردرد و عکسات تو جیبم

خانومم من بی تو میمیرم😔💔

منی که از زندگی شدم خسته

دیگه کم آوردم خدایا بسه🥀🥀

لعنتی برگرد یه جوونه پیرم

خدایا ای کاش خوابشو ببینم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره دانلود آهنگ بیکلام جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره دانلود آهنگ جدید جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره دانلود ریمیکس جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره دانلود لینک مستقیم آهنگ جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره متن آهنگ جوون موندم و قلبم پیره حسین تو نبودت میمیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو