loading...

موزیک باحال درخواستی

قسمش دادم تورو خدا نگیر دستاشو قسمش دادم بمون گوش نکن حرفاشو به خدا سخته جدایی واسه کسی که عاشقه😔💔💔 زیر بارون دیدمش🥀🥀 فهمیدم عشق سابقه  😔🥀🥀 یه روزی خیره به عکست یه روزی گریه و ناله😔😭 یه ر

حسین بازدید : 163 یکشنبه 19 خرداد 1398

قسمش دادم تورو خدا نگیر دستاشو

قسمش دادم بمون گوش نکن حرفاشو

به خدا سخته جدایی واسه کسی که عاشقه😔💔💔

زیر بارون دیدمش🥀🥀

فهمیدم عشق سابقه

 

😔🥀🥀

یه روزی خیره به عکست

یه روزی گریه و ناله😔😭

یه روزی بارون میباره🥀

یه روزی مسته یه ساله

از یادم نمیره اون حرفایی که زدی و زیرش زدی💔💔

هر ثانیه دلم میگیره  💔💔







برچسب ها قسمش دادم تورو خدا نگیر دستاشو دانلود اهنگ خیلی سختمه نمیخوام زندگیم بدون تو شروع بشه حال داغونم تا بودم چرا پرسیدن نداشت حالا عاشقم شده اون که منو دوسم نداشت سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی دانلود اهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم دانلود اهنگ باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی دانلود اهنگ حال داغونم تا بودم چرا پرسیدن نداشت دانلود اهنگ درد منو اشک منو کوه دردم میبینی آهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو