loading...

موزیک باحال درخواستی

تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت نمیبخشمت واسه اشکهای پنهونی بعد رفتنت قرص گریه تیغو زندونی آخه تو لعنتی از عشق چی میدونی تو پیشم نیستی شدم یه آدم الکلی تا یه چیزی

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 22 خرداد 1398

کد پیشواز همراه اول تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت ,دانلود آهنگ بیکلام تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود ریمیکس تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت,متن آهنگ تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت ,دانلود آهنگ تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت,دانلود موزیک,کد پیشواز ایرانسل تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت ,دانلود ترانه های جدید,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت

نمیبخشمت واسه اشکهای پنهونی

بعد رفتنت قرص گریه تیغو زندونی

آخه تو لعنتی از عشق چی میدونی

تو پیشم نیستی شدم یه آدم الکلی

تا یه چیزی میگفتم میخواستی من ول کنی 

منه ساده رو بگو به خاطرت بیدارم           

تو پیشم نیستی همدمم شد سیگارم







برچسب ها کد پیشواز همراه اول تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت دانلود آهنگ بیکلام تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود ریمیکس تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت متن آهنگ تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت دانلود آهنگ تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت دانلود موزیک کد پیشواز ایرانسل تنها شدم بدون تو آخه بی معرفت دانلود ترانه های جدید موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو