loading...

موزیک باحال درخواستی

بچه پایین شهرم به تو چه اگه من بی کس و کارم به تو چه شبا با فندک و سیگار میخوابم به تو چه من بابام پشتم نبوده که واسم کاری کنه جایی هم دعوا کنم ازم طرفداری کن

حسین بازدید : 479 چهارشنبه 22 خرداد 1398

کد پیشواز همراه اول بچه پایین شهرم به تو چه  ,دانلود ریمیکس بچه پایین شهرم به تو چه ,متن آهنگ بچه پایین شهرم به تو چه  ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود آهنگ بچه پایین شهرم به تو چه ,کد پیشواز ایرانسل بچه پایین شهرم به تو چه  ,دانلود موزیک,دانلود ترانه های جدید,دانلود آهنگ بیکلام بچه پایین شهرم به تو چه ,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

بچه پایین شهرم به تو چه

اگه من بی کس و کارم به تو چه

شبا با فندک و سیگار میخوابم به تو چه

من بابام پشتم نبوده که واسم کاری کنه

جایی هم دعوا کنم ازم طرفداری کنه    

هنوزم یادم نرفته که چقدر خار شدم

بعد رفتن تو بو عاشق سیگار شدم

به جایی رسیدم به خدا گفتم بسه دیگه خسته شدم







برچسب ها کد پیشواز همراه اول بچه پایین شهرم به تو چه دانلود ریمیکس بچه پایین شهرم به تو چه متن آهنگ بچه پایین شهرم به تو چه دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود آهنگ بچه پایین شهرم به تو چه کد پیشواز ایرانسل بچه پایین شهرم به تو چه دانلود موزیک دانلود ترانه های جدید دانلود آهنگ بیکلام بچه پایین شهرم به تو چه موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو