loading...

موزیک باحال درخواستی

چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم سیاه بر تن بکن مادر که من امشب عزادارم جان من به خاطرت خط خطی کردم تنمو تو زلیخایی کنو پاره بکن پیرهنمو آب منم آتیش تویی چ

حسین بازدید : 107 چهارشنبه 22 خرداد 1398

دانلود ریمیکس چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم ,متن آهنگ چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم  ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,کد پیشواز همراه اول چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم  ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ بیکلام چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم ,دانلود آهنگ چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم ,کد پیشواز ایرانسل چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم  ,دانلود ترانه های جدید,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

چشمان سیه کردیسیاهی را در اقبالم

سیاه بر تن بکن مادر که من امشب عزادارم

جان من به خاطرت خط خطی کردم تنمو

تو زلیخایی کنو پاره بکن پیرهنمو

آب منم آتیش تویی             

چیکار کنم غنچه ناز

منکه باختم تو برو به پای باخت من نباز

جان من جان خودت یه قدری کوتاه بیا

اصلا من بد ولی تو به خاطر خدا بیا

غم فندک سیگار گیتار رفیق شبام شد تا سحر

روح و جونمو سوزونده آتیش اون بی پدر







برچسب ها دانلود ریمیکس چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم متن آهنگ چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 کد پیشواز همراه اول چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم دانلود موزیک دانلود آهنگ بیکلام چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم دانلود آهنگ چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم کد پیشواز ایرانسل چشمان سیه کردی سیاهی را در اقبالم دانلود ترانه های جدید موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو