loading...

موزیک باحال درخواستی

بی قرارم ، واسه چشماتاون نگاهی که به یک دنیا می ارزهمی خوام از تو ، بنویسماما اسمت که میاد ، دستم می لرزهچیکه چیکه ، آب شدم منوقتی گفتی نمی خوام با تو بمونمحالا تنها ، یه پریشونخیلی وقته که دیگه بی هم

حسین بازدید : 75 پنجشنبه 23 خرداد 1398

بی قرارم ، واسه چشمات
اون نگاهی که به یک دنیا می ارزه
می خوام از تو ، بنویسم
اما اسمت که میاد ، دستم می لرزه

چیکه چیکه ، آب شدم من
وقتی گفتی نمی خوام با تو بمونم
حالا تنها ، یه پریشون
خیلی وقته که دیگه بی هم زبونم



من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه

خواب چشماتو می بینم ، فردا آفتابی دنیام
تو می شی تعبیر خوابم ، می رسم به آرزوهام

می دونم میای دوباره ، آسمون آفتابی می شه
باز بهار میاد سراغ گلدون های پشت شیشه

چشم به راه تو می مونم ، اگه می شنوی صدامو
تکیه کن باز هم به شونم ، گوش بده ترانه هامو
یه دریچه مهربونی ، هدیه کن به خلوت من
نشو با دلم غریبه ، سر بزن به غربت من
نشو با دلم غریبه ، سر بزن به غربت من

من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو