loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده ,دانلود ریمیکس دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده,کد پیشواز ایرانسل دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده ,دانلود آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده بیکلام,دا

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 30 خرداد 1398

متن آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده ,دانلود ریمیکس دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده,کد پیشواز ایرانسل دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده ,دانلود آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده بیکلام,دانلود آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده,دانلود آهنگ نایاب,کد پیشواز همراه اول دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ Mp3 دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده کیفیت 320,دانلود آهنگ درخواستی,Download New Music,

 

دانلود اهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده

بزودی

http://musicmedia.ir

 

♩♥♩♫♥♫

دلم از دنیا گرفته ♫ شب من مهتاب نداره♥♫

روز من بی تو عزیزم ♫ حتی خورشیدم نداره♥♫

نگو که باور نداری ♫ عاشقم عاشقم خسته♥♫

نگو که تنهام میذاری ♫ با یدنیا غم و غصه♥♫

 

میشنوی صدای قلبم ♫ واسه تو میزنه هربار♥♫

میشنوی هرنفسم رو ♫ واسه تو زنده ام انگار♥♫

همه ی زندگی من با تو ♫ شد خلاصه ای یار♥♫

نگو که باور نداری بی تو ♫ من میمیرم ای یار♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها متن آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده دانلود ریمیکس دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده کد پیشواز ایرانسل دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده دانلود آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده بیکلام دانلود آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده دانلود آهنگ نایاب کد پیشواز همراه اول دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ Mp3 دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده دانلود آهنگ کمیاب دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ دلم از دنیا گرفته فرشید حسین زاده کیفیت 320 دانلود آهنگ درخواستی Download New Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو