loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت کیفیت 320,دانلود آهنگ درخواستی,کد پیشواز ایرانسل امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت ,دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت بیک

حسین بازدید : 48 جمعه 31 خرداد 1398

دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت کیفیت 320,دانلود آهنگ درخواستی,کد پیشواز ایرانسل امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت ,دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت بیکلام,دانلود ریمیکس امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت,Download New Music,متن آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت ,دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ,کد پیشواز همراه اول امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت ,

ای شده از جفای تو جانب چرخ دود من جور مکن که بشنود شاد شود حسود من

بیش مکن تو دود را شاد مکن حسود را وه که چه شاد می شود از تلف وجود من

تلخ مکن امید من ای شکر سپید من تا ندرم ز دست تو پیرهن کبود من

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی باغ و بهار من تویی بهر تو بود بود من

خواب شبم ربوده ای مونس من تو بوده ای درد توام نموده ای غیر تو نیست سود من

جان من و جهان من زهره آسمان من آتش تو نشان من در دل همچو عود من

جسم نبود و جان بدم با تو بر آسمان بدم هیچ نبود در میان گفت من و شنود من 

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.76MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :3.12MB

***

منبع taj-music1.rzb.ir







برچسب ها دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت کیفیت 320 دانلود آهنگ درخواستی کد پیشواز ایرانسل امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت بیکلام دانلود ریمیکس امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت Download New Music متن آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت دانلود آهنگ امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ کد پیشواز همراه اول امیر شوکتی و نیراد بنام حیف شد رفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو