loading...

موزیک باحال درخواستی

تکست و متن آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنوازText Music Kamran Molaei Ft Arash Khoshnavaz Delbasteتکست و متن آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنوازترانه و شعر آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوش

حسین بازدید : 81 شنبه 01 تیر 1398


تکست و متن آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز
Text Music Kamran Molaei Ft Arash Khoshnavaz Delbaste

تکست و متن آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز

ترانه و شعر آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز

دیدمت بدجوری رفتی تو دلم دیدمت بدجوری عاشقت شدم
اینکه گفتم به تو من دوست دارم جونه جفتمون نبود دست خودم , جونه جفتمون نبود دست خودم
بعد دیدن تو این دل بی دلیل روز و شب بهونتو میگیره

کی مثله من اینقده عاشقته کی مثله من واسه تو میمیره
کی مثله من اینقده عاشقته کی مثله من واسه تو میمیره

بدجور به تو دلبستم و خیلی به تو وابستمو بدجوری اسیرم
تو با دل من راه بیا و یه کمی کوتاه بیا دستاتو بگیرم



حاله منه اون قلبه تو احساسی که دارم به تو از عمقه وجوده
قلبم واسه تو میزنه این عشقی که تو قلبمه تکراری نبوده , تکراری نبوده , تکراری نبوده

تکست آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز

تویه این مدت کوتاه انگار من یه عمریه تو رو میشناسم
هنوز از راه نرسیده کلی خبرای خوب آوردی واسم , خبرای خوب آوردی واسم

اولین تجربمه این احساس اولین باره که عاشق میشم
کاشکی باور کنی تو حرفامو کاشکی تا تهش بمونی پیشم

بدجور به تو دلبستم و خیلی به تو وابستمو بدجوری اسیرم
تو با دل من راه بیا و یه کمی کوتاه بیا دستاتو بگیرم

حاله منه اون قلبه تو احساسی که دارم به تو از عمقه وجوده
قلبم واسه تو میزنه این عشقی که تو قلبمه تکراری نبوده , تکراری نبوده , تکراری نبوده




منبع فرا تکست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز ایرانسل دانلود بیت / بیکلام دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز متن آهنگ تکست آهنگ دانلود آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز کد آوای انتظار دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز متن آهنگ دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز کد آهنگ پیشواز دلبسته کامران مولایی و آرش خوشنواز همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو