loading...

موزیک باحال درخواستی

  دانلود اهنگ,دانلود بیکلام من و تو از آرش نظم خواه ,دانلود ریمیکس من و تو از آرش نظم خواه ,دانلود تک آهنگ من و تو از آرش نظم خواه ,متن آهنگ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود من و تو از آرش نظم

حسین بازدید : 37 دوشنبه 03 تیر 1398

 

دانلود اهنگ,دانلود بیکلام من و تو از آرش نظم خواه ,دانلود ریمیکس من و تو از آرش نظم خواه ,دانلود تک آهنگ من و تو از آرش نظم خواه ,متن آهنگ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود من و تو از آرش نظم خواه ,دانلود کلیپ من و تو از آرش نظم خواه ,تکست آهنگ من و تو از آرش نظم خواه ,دانلود آلبوم من و تو از آرش نظم خواه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو از آرش نظم خواه ,Download New Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول من و تو از آرش نظم خواه ,متن آهنگ من و تو از آرش نظم خواه ,دانلود موزیک من و تو از آرش نظم خواه ,

دانلود موزیکمن و تو از آرش نظم خواه

 

من و تو دوتا ستاره توی قلب آسمونیم

اما پشت ابرا موندیم بی فروغ و بی نشونیم

منو تو دو تا پرنده که توی قفس غریبیم

گوشه ی زندون دنیا یه روز از غصه میمیریم

آهنگ من و تو از آرش نظم خواه

من و تو دو تا غریبیم توی شهر بی پرنده

کسی اینجا نمی پرسه که محبت کجا بنده

من وتو دو تا پرستو که نداریم آشیونه

غم این زمستون سرد تا ابد با ما میمونه

آهنگ من و تو از آرش نظم خواه

جاده ها منتظرن من و تو باید بریم

قاطی پرنده ها شیم یه گوشه دونه بگیریم

ما باید دل بکنیم دل به دریا بزنیم

جاده ها منتظرن منو تو مسافریم

آهنگ من و تو از آرش نظم خواه

منو تو دو تا ترانه توی کاغذا یه گاهی

که میون دستای باد میپریم سوی تباهی

منو تو دو تا گل سرخ که شکسته شاخه هامون

سنگینی کرده دوباره غم دنیا رو دلامون

منو تو دو تا مسافر که ته جاده رسیدیم

توی راه زندگیمون جز سراب چیزی ندیدیم

http://nakaman1.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ دانلود بیکلام من و تو از آرش نظم خواه دانلود ریمیکس من و تو از آرش نظم خواه دانلود تک آهنگ من و تو از آرش نظم خواه متن آهنگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود من و تو از آرش نظم خواه دانلود کلیپ من و تو از آرش نظم خواه تکست آهنگ من و تو از آرش نظم خواه دانلود آلبوم من و تو از آرش نظم خواه کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو از آرش نظم خواه Download New Music کد آهنگ پیشواز همراه اول من و تو از آرش نظم خواه متن آهنگ من و تو از آرش نظم خواه دانلود موزیک من و تو از آرش نظم خواه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو