loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ عشقوم دوباره,    دانلود اهنگ لری عشقوم دوباره,    دانلود اهنگ محمد مستان یار یار,    اهنگ لری دلم ایخو تیت بشینم سیت بخونم

حسین بازدید : 3942 چهارشنبه 05 تیر 1398



,    دانلود آهنگ عشقوم دوباره
,    دانلود اهنگ لری عشقوم دوباره
,    دانلود اهنگ محمد مستان یار یار
,    اهنگ لری دلم ایخو تیت بشینم سیت بخونم یار یار
,    اهنگ لری عشقم دوباره دلم ایخو تیت بشینم
,    دانلود اهنگ محمد مستان عشقوم دوباره
,    دانلود اهنگ محمد مستان بنام دلبر
,    دانلود اهنگ محمد مستان بی قرار
,    اهنگ عشقم دوباره دلم ایخو تیت بشینم

,   


دلم تنگه چشماته تنگ حرفاته تنگ زلف هاته

بیا بی تو بی تابم بی تو این روزه میگیره خوابم

میگیره خوابم عشقم دوباره دلم میخواد بشینم برات بخونم

دلم پیش دلت گیره از غم دوریت داره میمیره

بیا قلبم آشوبه قلبم این روزا برای تو میکوبه

 

https://pardismusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ عشقوم دوباره دانلود اهنگ لری عشقوم دوباره دانلود اهنگ محمد مستان یار یار اهنگ لری دلم ایخو تیت بشینم سیت بخونم یار یار اهنگ لری عشقم دوباره دلم ایخو تیت بشینم دانلود اهنگ محمد مستان عشقوم دوباره دانلود اهنگ محمد مستان بنام دلبر دانلود اهنگ محمد مستان بی قرار اهنگ عشقم دوباره دلم ایخو تیت بشینم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو