loading...

موزیک باحال درخواستی

    خونه پر از رنج سکوت وای دلم تنگه گل های باغچه پیش چشمم وای چه بی رنگه گل توی گلدون باز دوباره داره میمیره راه نفس رو بغض دیدار به تو میگیره روزی به چشم تو من بهترین بودم عاشق ترین بودی

حسین بازدید : 190 پنجشنبه 06 تیر 1398

 

 

خونه پر از رنج سکوت وای دلم تنگه
گل های باغچه پیش چشمم وای چه بی رنگه
گل توی گلدون باز دوباره داره میمیره
راه نفس رو بغض دیدار به تو میگیره
روزی به چشم تو من بهترین بودم
عاشق ترین بودی عاشق ترین بودم
از آشیون دل کندن و رفتن که آسون نیست
در سینه عشق تازه پروردن که آسون نیست

 

روزی به چشم تو من بهترین بودم

عاشق ترین بودی عاشق ترین بودم
خونه پر از رنج سکوت وای دلم تنگه
گل های باغچه پیش چشمم وای چه بی رنگه
گل توی گلدون باز دوباره داره میمیره
راه نفس رو بغض دیدار به تو میگیره
روزی به چشم تو من بهترین بودم
عاشق ترین بودی عاشق ترین بودم
از آشیون دل کندن و رفتن که آسون نیست
در سینه عشق تازه پروردن که آسون نیست
روزی به چشم  تو من بهترین بودم
عاشق ترین بودی عاشق ترین بودم

https://audio.tarikhema.org







برچسب ها متن آهنگ مهستی دلم تنگه دانلود اهنگ وای دلم تنگه امیرحسین دانلود آهنگ دلم تنگه مهستی از ویکی صدا مهستي واي دلم تنگه mp3 دانلود آهنگ گل توی گلدون داره میمیره مهستی دانلود موزیک ویدیو دلم تنگه مهستی آهنگ مهستی خونه پر از رنج سکوته خونه پر از رنج سکوته وای دلم تنگه شهرام شب پره دانلود اهنگ دلم تنگه وای دلم تنگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو