loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    ,    متن اهنگ دل خسته,    دل خسته بهنام صفوی,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320,    بخ

حسین بازدید : 99 پنجشنبه 06 تیر 1398


,   
,   
,    متن اهنگ دل خسته
,    دل خسته بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320
,    بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم رضا صادقی
,    متن با خاطراتت چه کنم
,    بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم تورو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم
,    دانلود اهنگ دل خسته از این جدایی
,    آکورد آهنگ دل خسته بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی

,   

 

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

بخوام از تو بگذرم، من با یادت چه کنم؟!…♯♫♪

تو رو از یاد ببَرم، با خاطراتِت چه کـنم؟!…♯♫♪

حتّی از یاد ببَرم؛ تو و خاطراتِتو…♯♫♪

/خواننده: بهنام صفوی

بگو؛ من با این دلِ خونه خَــرابم چه کنم؟!؟!…♯♫♪

تو همـونی که واسم، یه روزی زندگی بودی!…♯♫♪

تویِ رویاهایِ من، عشقِ همیـشگی بودی…♯♫♪

آره… سهمِ من، فقط از عاشقی یه حَسرته…♯♫♪

بی کسی عالمی داره!! واســه ما یه عادَته…♯♫♪

چطـور از یاد ببَرم، اون همه خاطراتمو؟!؟!…♯♫♪

آخه با چه جُراتی؟! به دل بگـم نَمون! برو!!…♯♫♪

دل دیگه خسته شده… به حرفِ من، گوش نمیده…♯♫♪

( چشم به راهِ تو میمونه ، همـیشه غرقِ اُمیده…♯♫♪ ) ۲ بار تکرار

 

http://musictarin.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها متن اهنگ دل خسته دل خسته بهنام صفوی دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320 بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم رضا صادقی متن با خاطراتت چه کنم بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم تورو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم دانلود اهنگ دل خسته از این جدایی آکورد آهنگ دل خسته بهنام صفوی دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو