loading...

موزیک باحال درخواستی

  عاشق همه سال مستو رسوا بادا دیوانه و شوریده و شیدا بادا با هوشیاری غصه ی هر چیز خوریم چون مست شدیم هرچه بادا بادا خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی خدایا مرسی عشقمو آفریدی دا

حسین بازدید : 62 جمعه 07 تیر 1398

 

عاشق همه سال مستو رسوا بادا دیوانه و شوریده و شیدا بادا
با هوشیاری غصه ی هر چیز خوریم چون مست شدیم هرچه بادا بادا

خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی
خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی

اوکی اوکی اوکی اوکی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی

اوکی شُکر که هستی که هستم که مستی که مستم به عهدی که بستم شُکر
آره دل من دوست داره تو نگاهت موندگاره همه چیت خوبه آره

https://www.faratext.com

خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی
خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی

اوکی اوکی اوکی اوکی خدایا مرسی خدایا مرسی

تکست آهنگ خدایا مرسی حسین تهی

تو یه اتفاقی تو یه عشقه پاکی دنیا دنیای منی فقط ماله منی
تو یه اتفاقی تو یه عشقه پاکی دنیا دنیای منی فقط ماله منی

بیا بیا دلم تنگه بیا بیا دلت تنگه بیا بیا که با تو من هر کلمه ام یه آهنگه
بیا بیا دلم تنگه بیا بیا دلت تنگه بیا بیا که با تو من آسمونم پر از رنگه

خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی
خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی

اوکی اوکی اوکی اوکی خدایا مرسی خدایا مرسی

نفسه باد صبا مشک فشان خواهد شد خدایا مرسی عشقمو آفریدی
عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد دارم یه حسی تو عشقه آخریمی

خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی
خدایا مرسی عشقمو آفریدی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی

اوکی اوکی اوکی اوکی دارم یه حسی تو عشقه آخریمی اوکی اوکی اوکی اوکی







برچسب ها متن اهنگ خدایا مرسی دانلود اهنگ خدایا مرسی ریمیکس دانلود آهنگ خدایا مرسی عشقمو آفریدی ریمیکس دانلود اهنگ خدایا مرسی عشقمو افریدی دانلود آهنگ خدایا مرسی تهی 320 دانلود آهنگ خدایا مرسی از تهی اهنگ تهی خدایا مرسی آهنگ خدایا مرسی از حسین تهی آهنگ خدایا مرسی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو