loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ علیرضا قربانی از من بگذر Download Music Alireza Ghorbani Az Man Bogzar آهنگ علیرضا قربانی بنام از من بگذر غمگین چو پاییزم از من بگذر شعری غم انگیزم از من بگذر موزیک : استاد همایون خرم

حسین بازدید : 238 دوشنبه 10 تیر 1398

دانلود آهنگ علیرضا قربانی از من بگذر
Download Music Alireza Ghorbani Az Man Bogzar

آهنگ علیرضا قربانی بنام از من بگذر

غمگین چو پاییزم از من بگذر

شعری غم انگیزم از من بگذر

موزیک : استاد همایون خرم

دانلود آهنگ علیرضا قربانی از من بگذر

 

متن آهنگ از من بگذر از علیرضا قربانی

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

سر تا به پا عشقم دردم سوزم
بگذشته در آتش همچون روزم


غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

بگذار ای بی خبر بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم

بگذار ای بی خبر بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم
بگذر و با دل شکسته بگذارم

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم
بگذر و با دل شکسته بگذارم

بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
آه در غم این عشق بی حاصل بسوزم

بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
آه در غم این عشق بی حاصل بسوزم

ترانه آهنگ از من بگذر از علیرضا قربانی

بگذر تا در شرار من نسوزی
بی پروا در کنار من نسوزی
همچون شمعی به تیره شب ها

می دانی عشق ما ثمر ندارد
غیر از غم حاصلی دگر ندارد
بگذر زین قصه ی غم افزا

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

سر تا به پا عشقم دردم سوزم
بگذشته در آتش همچون روزم

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها متن آهنگ از من بگذر مرضیه غمگین چو پاییزم از من بگذر مرضیه دانلود آهنگ از من بگذر مرضیه با کیفیت بالا دانلود آهنگ از من بگذر علیرضا قربانی 320 دانلود آهنگ غمگین چو پاییزم مرضیه 320 دانلود اهنگ غمگین چو پاییزم...با صدای جاودانه مرضیه دانلوداهنگ مرضیه غمگین چو پاییزم دانلود غمگین چو پاییزم سالار عقیلی غمگین چو پاییزم از من بگذر ثمین و بهین بلوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو