loading...

موزیک باحال درخواستی

  متن آهنگ دسته گل از دارا دلم میخواد فقط بشی واسه خودمبیایم پیشت باهم منو دسته گلمدلم میخواد با همه بریم یه جای دورتکیه کنی بهم بشم برات ی کوهدلم میخواد فقط بهت خیره بشمتو جون بخواه همون که تو

حسین بازدید : 185 چهارشنبه 12 تیر 1398

 

متن آهنگ دسته گل از دارا

دلم میخواد فقط بشی واسه خودم
بیایم پیشت باهم منو دسته گلم
دلم میخواد با همه بریم یه جای دور
تکیه کنی بهم بشم برات ی کوه

دلم میخواد فقط بهت خیره بشم
تو جون بخواه همون که تو میگی میشم
دلم میخواد میخوام کنارت پیر بشم
دلم میخواد کنارت پیر بشم

 

تکست آهنگ دسته گل از دارا



دلم میخواد همه جا داد بزنم دوست دارم
کنار تو کاملم دیگه چیزی کم ندارم
باور کن حرفمو عاقلم رد ندادم
دلم میخواد تو رو چیکار کنم دوست دارم

 

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید دارا به نام دسته گل دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک دارا به نام دسته گل دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دارا به نام دسته گل Download New Music دانلود ریمیکس دارا به نام دسته گل دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ دارا به نام دسته گل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو