loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ بگو باشه بابک تسلیمیLyrics Music Babak Taslimi Begoo Basheترانه و شعر آهنگ بگو باشه بابک تسلیمیهمیشه تو همیشه آتیشیهمیشه زود عصبانی میشیبیا عشقم مثه دوتا آدمبشینیمو حرف بزنیم باهمقید عشقو نزنیم ا

حسین بازدید : 77 سه شنبه 18 تیر 1398

آهنگ بگو باشه بابک تسلیمی

Lyrics Music Babak Taslimi Begoo Bashe

ترانه و شعر آهنگ بگو باشه بابک تسلیمی

همیشه تو همیشه آتیشی

همیشه زود عصبانی میشی

بیا عشقم مثه دوتا آدم


بشینیمو حرف بزنیم باهم

قید عشقو نزنیم از ریشه

با یکم حرف همه چی حل میشه

بگو باشه با دلم راه بیا بگو باشه عشقم کوتاه بیا

بگو باشه دله من از خداشه

که کنار تو باشه نمیخواد که جداشه

شاید که یه فرصتی باشه

حالمون رو به راه شه عشق من بگو باشه

تکست آهنگ بگو باشه بابک تسلیمی

خیلی کردی واسه ی هر دردی بیخودی تو هی بزرگش کردی

زندگیمون اونقدا هم بد نیست

آخه عشقم هیشکی صد در صد نیست

همه ی ما یه چیزی کم داریم

همه ی ما نقطه ضعف ام داریم

ما باید با همدیگه کامل شیم

وقتشه که ما یکمی عاقل شیم

بگو باشه با دلم راه بیا بگو باشه عشقم کوتاه بیا

بگو باشه دله من از خداشه

که کنار تو باشه نمیخواد که جداشه

شاید که یه فرصتی باشه

حالمون رو به راه شه عشق من بگو باشه

**







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بگو باشه بابک تسلیمی ایرانسل دانلود آهنگ بگو باشه بابک تسلیمی متن آهنگ بگو باشه بابک تسلیمی کد آهنگ پیشواز بگو باشه بابک تسلیمی همراه اول شعر اهنگ بگو باشه بابک تسلیمی تکست آهنگ متن ترانه بگو باشه بابک تسلیمی تکست اهنگ بگو باشه بابک تسلیمی بگو باشه بابک تسلیمی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو