loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ چی نصیبت میشه بابک جهانبخشچی نصیبت میشه , وقتی زجرم میدی ؟!من به تو دل بستم , کاشکی می فهمیدی چی نصیبت میشه , وقتی من داغونم ؟!وقتی که با گریه به تو می فهمونم ؟!چی نصیبت میشه , وقتی من بی تابم ؟!

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 19 تیر 1398

آهنگ چی نصیبت میشه بابک جهانبخش

چی نصیبت میشه , وقتی زجرم میدی ؟!
من به تو دل بستم , کاشکی می فهمیدی

چی نصیبت میشه , وقتی من داغونم ؟!
وقتی که با گریه به تو می فهمونم ؟!

چی نصیبت میشه , وقتی من بی تابم ؟!
وقتی که از غصه تا سحر بی خوابم !؟

این حقیقت داره , من به تو دل بستم
کاشکی می فهمیدی , چقدر عاشق هستم
عاشق هستم



" میدونی بد حالم , دلم از غم خونه
واسه تو درمونه درد من آسونه

داره عادت میشه , شب های شبگردی
کاش می موندی پیشم , آرومم می کردی "


" میدونی بد حالم , دلم از غم خونه
واسه تو درمونه درد من آسونه

داره عادت میشه , شب های شبگردی
کاش می موندی پیشم , آرومم می کردی "

گریمو می بینی بی خیال رد میشی
تو که اینقد خوبی , پس چرا بد میشی ؟!

چی نصیبت میشه , وقتی من جون میدم ؟!
کاشکی عشق رو یک بار , تو چشات می دیدیم !

چی نصیبت میشه , وقتی من بی تابم ؟!
وقتی که از غصه , تا سحر بی خوابم ؟!

این حقیقت داره , من به تو دل بستم
کاشکی می فهمیدی , چقدر عاشق هستم
عاشق هستم

" میدونی بد حالم , دلم از غم خونه
واسه تو درمونه درد من آسونه

داره عادت میشه , شب های شبگردی
کاش می موندی پیشم , آرومم می کردی "


" میدونی بد حالم , دلم از غم خونه
واسه تو درمونه درد من آسونه

داره عادت میشه , شب های شبگردی
کاش می موندی پیشم , آرومم می کردی "

میدونی بد حالم
بد بد بد
کاش می موندی پیشم
بد بد بد
میدونی بد حالم
بد بد بد
کاش می موندی پیشم
می موندی پیشم







برچسب ها شعر اهنگ چی نصیبت میشه بابک جهانبخش تکست اهنگ چی نصیبت میشه بابک جهانبخش متن آهنگ متن آهنگ چی نصیبت میشه بابک جهانبخش تکست آهنگ کد آهنگ پیشواز چی نصیبت میشه بابک جهانبخش همراه اول کد آهنگ پیشواز چی نصیبت میشه بابک جهانبخش ایرانسل دانلود آهنگ چی نصیبت میشه بابک جهانبخش متن ترانه چی نصیبت میشه بابک جهانبخش چی نصیبت میشه بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو