loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ دیوونه از دانیال صدیق پا به پا جنگیدم از دوریت رنجیدمحس دوست داشتنو من با تو فهمیدمبیزارم از حالم حتی از رفتارممیخوام که برگردی آخه دوست دارم دیوونه کی مثل من پای تو میمونهاین خونه تو توش ن

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 19 تیر 1398
متن آهنگ دیوونه از دانیال صدیق

پا به پا جنگیدم از دوریت رنجیدم
حس دوست داشتنو من با تو فهمیدم
بیزارم از حالم حتی از رفتارم
میخوام که برگردی آخه دوست دارم

دیوونه کی مثل من پای تو میمونه
این خونه تو توش نباشی مثل زندونه
دیوونه کی مثل من قدرتو میدونه

تکست آهنگ دیوونه از دانیال صدیق


شده ... که نبود تو منو خیلی شکسته
همه که میبیننم میگن شدم بیمار و خسته
حتی لحظه ای نبود که من توو فکر تو نباشم
بیا ی لطفی بکن برگرد و نذار از هم بپاشم

دیوونه کی مثل من پای تو میمونه
این خونه تو توش نباشی مثل زندونه
دیوونه کی مثل من قدرتو میدونه

 

منبع بالموزیک

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دیوونه از دانیال صدیق دیوونه از دانیال صدیق شعر اهنگ دیوونه از دانیال صدیق تکست اهنگ دیوونه از دانیال صدیق تکست آهنگ متن آهنگ دیوونه از دانیال صدیق کد آهنگ پیشواز دیوونه از دانیال صدیق ایرانسل متن آهنگ متن ترانه دیوونه از دانیال صدیق کد آهنگ پیشواز دیوونه از دانیال صدیق همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو