loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ خدایا از علیرضا روزگار,    دانلود اهنگ خدایا از علیرضا روزگار با کیفیت 320,    اهنگ خدایا عاشقم کردو ریمیکس,    دانلود آهنگ خد

حسین بازدید : 65 پنجشنبه 20 تیر 1398


,    متن آهنگ خدایا از علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ خدایا از علیرضا روزگار با کیفیت 320
,    اهنگ خدایا عاشقم کردو ریمیکس
,    دانلود آهنگ خدایا از علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ خدایا عاشقم کردو ریمیکس
,    آهنگ خدایا عاشقم کردو کنار من نمیمونه
,    ریمیکس خدایا عاشقم کردو
,    دانلود آهنگ خدایا از علیرضا روزگار ورژن قدیم
,    خدایا عاشقم کردو کناره من نمیمونه


  متن آهنگ"خدایا"از علیرضا روزگار
 خدایا عاشقم کرد و ، کنار من نمی مونه
داره دل می کنه میره ، بهم میگه پشیمونه
خدایا عاشقم کرد و ، حالا از بودنم سیره
دل بی رحم اون حالا ، یه جای دیگه ای گیره
خودش با من نمی مونه ، میگه قسمت ما اینه
میذاره گردن تقدیر ، گناهش رو نمی بینه
چه سال نحسیه امسال، چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پر پاییز، ازت بیزار بیزارم
تو تعبیر کدوم خوابی؟ کدوم کابوس بی پایون؟
چقد دل می بری ساده، چقد دل می کنی آسون
کدوم مهمون ناخونده ، منو از قلب تو رونده؟
نگاتو کی ازم دزدید؟ دل من رو کی سوزونده؟
خودش با من نمی مونه ، میگه قسمت ما اینه
میذاره گردن تقدیر ، گناهش رو نمی بینه
چه سال نحسیه امسال ، چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پر پاییز ، ازت بیزار بیزارم

 

http://www.flashkhor.com/







برچسب ها متن آهنگ خدایا از علیرضا روزگار دانلود اهنگ خدایا از علیرضا روزگار با کیفیت 320 اهنگ خدایا عاشقم کردو ریمیکس دانلود آهنگ خدایا از علیرضا روزگار دانلود اهنگ خدایا عاشقم کردو ریمیکس آهنگ خدایا عاشقم کردو کنار من نمیمونه ریمیکس خدایا عاشقم کردو دانلود آهنگ خدایا از علیرضا روزگار ورژن قدیم خدایا عاشقم کردو کناره من نمیمونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو