loading...

موزیک باحال درخواستی

  متن آهنگ عاشقتم که از میلاد فربد تورو میخوام قد دنیا قد تموم عشق آدمهانگو نگو از تو دل کندم بیا بیا که بی تو من تنهام عاشق اون چشاتم که دیوونه نگاتم کهتا آخرش باهاتم من عشق منی فداتم که تکس

حسین بازدید : 176 سه شنبه 25 تیر 1398

 

متن آهنگ عاشقتم که از میلاد فربد

تورو میخوام قد دنیا قد تموم عشق آدمها
نگو نگو از تو دل کندم بیا بیا که بی تو من تنهام

عاشق اون چشاتم که دیوونه نگاتم که
تا آخرش باهاتم من عشق منی فداتم که

تکست آهنگ عاشقتم که از میلاد فربد


تا آخرش با من بمون زیبا بی تو رو هم نمیره این چشما
خواب و خوراک و زندگی من بسته به وجود تو عشقم

عاشق اون چشاتم که دیوونه نگاتم که
تا آخرش باهاتم من عشق منی فداتم که

 

 

منبع - بالموزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود ریمیکس میلاد فربد به نام عاشقتم که دانلود آهنگ میلاد فربد به نام عاشقتم که با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز میلاد فربد به نام عاشقتم که همراه اول کد آهنگ پیشواز میلاد فربد به نام عاشقتم که ایرانسل دانلود آهنگ میلاد فربد به نام عاشقتم که دانلود آهنگ جدید میلاد فربد به نام عاشقتم که دانلود آهنگ میلاد فربد به نام عاشقتم که با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید متن آهنگ میلاد فربد به نام عاشقتم که
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو