loading...

موزیک باحال درخواستی

متن موزیک نمیدونی احسان خواجه امیری تو چشمات مال من نیست و نگات دنبال من نیست و چشات رو دزدکی دیدم تو قهوه ات فال من نیست و نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیست و نمی دونی تو از من دلخوری اما این ها

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 26 تیر 1398

متن موزیک نمیدونی احسان خواجه امیری

تو چشمات مال من نیست و
نگات دنبال من نیست و
چشات رو دزدکی دیدم
تو قهوه ات فال من نیست و
نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیست و
نمی دونی

تو از من دلخوری اما این ها اشکال من نیست و
از اون وقتی که هیچ گوشی دیگه اشغال من نیست و
نه تو ، نه هیچ کس دیگه تو استقبال من نیست و
نمی دونی

تو قلب تو دیگه جایی واسه امثال من نیست و
یه ذره دلخوشی حتی توی اقبال من نیست و

 

بهارش این جوری باشه ، نه امسال ، سال من نیست و
نمی دونی ، نمی دونی ، نمی دونی

تو چشمات مال من نیست و
نگات دنبال من نیست و
چشات رو دزدکی دیدم
تو قهوه ات فال من نیست و
نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیست و
نمی دونی

تو از من دلخوری اما این ها اشکال من نیست و
از اون وقتی که هیچ گوشی دیگه اشغال من نیست و
نه تو ، نه هیچ کس دیگه تو استقبال من نیست و
نمی دونی (نمی دونی)

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها دانلود آهنگ نمیدونی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ نمیدونی احسان خواجه امیری با کیفیت 320 دانلود ریمیکس آهنگ نمیدونی احسان خواجه امیری دانلود اهنگ احسان خواجه امیری بنام تو چشمات مال من نیست دانلود آهنگ نمیدونم احسان خواجه امیری دانلود آهنگ تو چشمات مال من نیستو 320 متن تو چشمات مال من نیستو دانلود آهنگ نمیدونی خواجه امیری 320 ترانه فال از کدام آلبوم احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو