loading...

موزیک باحال درخواستی

چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم چه ها که می‌بینم و باور ندارم چه ها، چه ها، چه ها، که می‌بینم و باور ندارم حذر نجویم از هر چه مرا بر سر آید گو در آید، در آید که بگذر ندارد و من‌هم

حسین بازدید : 69 جمعه 28 تیر 1398

چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم چه ها که می‌بینم و باور ندارم

چه ها، چه ها، چه ها، که می‌بینم و باور ندارم

حذر نجویم از هر چه مرا بر سر آید گو در آید، در آید

که بگذر ندارد و من‌هم که بگذر ندارم

اگرچه باور ندارم که یاور ندارم

چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم

 

سپیده سر زد و من خوابم نبرده باز

نه خوابم که سیر ستاره و مهتابم نبُرده باز

چه آرزوها که داشتیم و دیگر نداریم خبر نداریم

خوشا کزین بستر، دیگر، سر برنداریم

در این غم، چون شمع ماتم عجب که از گریه آبم نبُرده باز

چه ها، چه ها، چه ها که می‌بینم و باور ندارم چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم

myeasymusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم دانلود آهنگ جدید چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم دانلود آهنگ چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم با لینک مستقیم دانلود آهنگ چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم همراه اول دانلود ریمیکس چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم ایرانسل متن آهنگ چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو