loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری,    دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری ورژن قدیمی,    دانلود آهنگ آرزوها از محمد نوری با کیفیت 320, &n

حسین بازدید : 61 جمعه 28 تیر 1398


,   
,    دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری
,    دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ آرزوها از محمد نوری با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ نوری ارزوها
,    محمد نوری لالایی
,    محمد نوری تا تو بودی
,    محمد نوری بیا بار سفر بندیم
,    دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو یه لحظه
,    محمد نوری ای وطن

نمی شه غصّه ما رو
یه لحظه تنها بذاره
نمی شه این غافله
ما رو تو خواب جا بذاره
ما رو تو خواب جا بذاره
دلم از اون دلای ٬ قدیمیه از اون دلاست
که می خواد عاشق که شد
پا روی دنیا بذاره
پا روی دنیا بذاره
دوست دارم یه دست ، از آسمون بیاد ما دوتا رو
ببره از اینجا و ٬ اون ور اَبرا بذاره
تو دلت بوسه می خواد، من می دونم امّا لبت
سر هر جمله ی دلش ، می خواد یه امّا بذاره
بی تو دنیا نمی ارزه ،تو با من باش و بذار
همه دنیا منو ، همیشه تنها بذاره
نمی شه غصّه ما رو ٬ یه لحظه تنها بذاره
نمی شه این غافله ٬ ما رو تو خواب جا بذاره
ما رو تو خواب جا بذاره
دلم از اون دلای ٬قدیمیه از اون دلاست
که می خواد عاشق که شد ، پا روی دنیا بذاره
پا روی دنیا بذاره
من می خوام ،تا آخر دنیا ، تماشات بکنم
اگه زندگی برام چشم تماشا بذاره
دوست دارم یه دست ، از آسمون بیاد ما دوتا رو
ببره از اینجا و ٬ اون ور اَبرا بذاره
تو دلت بوسه می خواد، من می دونم امّا لبت
سر هر جمله ی دلش ، می خواد یه امّا بذاره
بی تو دنیا نمی ارزه ،تو با من باش و بذار
همه دنیا منو ، همیشه تنها بذاره

 

http://toptunes.ir/

دانلود mp3 320







برچسب ها دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری ورژن قدیمی دانلود آهنگ آرزوها از محمد نوری با کیفیت 320 دانلود اهنگ نوری ارزوها محمد نوری لالایی محمد نوری تا تو بودی محمد نوری بیا بار سفر بندیم دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو یه لحظه محمد نوری ای وطن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو