loading...

موزیک باحال درخواستی

وقتی که نیستی درگیره خونه در و دیوار میگیره بهونه نمیدونم چیکار کردی تو با این دل دیوونه عاشقتما آهای ادما یه نفر اینجا دیوونه س یکی که واسه رسیدن به عشقش دنبال بهونه س دلواپسم نذار خسته شدم از تک

حسین بازدید : 61 جمعه 28 تیر 1398

وقتی که نیستی درگیره خونه در و دیوار میگیره بهونه

نمیدونم چیکار کردی تو با این دل دیوونه

عاشقتما آهای ادما یه نفر اینجا دیوونه س

یکی که واسه رسیدن به عشقش دنبال بهونه س

دلواپسم نذار خسته شدم از تکرار

تو که میدونی دوست دارم پس سر به سرم نذار

آخ دلم تنگ شده بیا دیوونه تم نگو چرا

تو همه ی دنیای منی تو رو دوست دارم دوست دارمت بخدا

 

 

 

من تو رو دوست دارم اینجا بی تو تاریکه

نگا کن عشقت کرد با دلم یه کاری که

دیگه هیشکی نمیتونه پا بذاره اینجا

تو نباشی مطمئن باش من نمیرم هیجا

تو مث ترانه میمونی واسم هی بخون واسه من تو بخون بازم

هی بخون بازم

آخ دلم تنگ شده بیا دیوونه تم نگو چرا

تو همه ی دنیای منی تو رو دوست دارم دوست دارمت بخدا

آخ دلم تنگ شده بیا دیوونه تم نگو چرا

تو همه ی دنیای منی تو رو دوست دارم دوست دارمت بخدا

 

منبع جناب موزیک


دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها کد آهنگ پیشواز امیرعلی عاشقتما ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیرعلی عاشقتما با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز امیرعلی عاشقتما همراه اول دانلود آهنگ امیرعلی عاشقتما دانلود آهنگ جدید امیرعلی عاشقتما متن آهنگ امیرعلی عاشقتما دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس امیرعلی عاشقتما دانلود آهنگ امیرعلی عاشقتما با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو