loading...

موزیک باحال درخواستی

دیوونه بازیات کار دستم داد این بار حرفامو باور کن باور کن بی اصرار دنیامو میگیری وقتی از من دوری فکرشم نمیکردم بشم اینجوری باور کن میترسم از دوری آرومم کن با یه بوسه ی گرمه بدونه بهونه م

حسین بازدید : 53 جمعه 28 تیر 1398

دیوونه بازیات کار دستم داد این بار حرفامو باور کن باور کن بی اصرار

دنیامو میگیری وقتی از من دوری

فکرشم نمیکردم بشم اینجوری باور کن میترسم از دوری

آرومم کن با یه بوسه ی گرمه بدونه بهونه

مجنونم کن تو که میدونی عاشقم عاشق من باش مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن

آرومم کن نمیدونی چه حسیه وقتی دوست دارم

 

واسه گفتنه جمله ی عاشقتم رویه تکرارم آخه دوست دارم آره دوست دارم

 

شعر آهنگ جدید امیر علی مجنونم کن

روزای من حالا غرقه احساسه قلبمو میشناسی خیلی حساسه

اونی که تا دیروز بیخیال بود حالا پای تو گیره

خوب یه نگاه کن از غم دوریت داره میمیره باور کن باور کن داره میمیره

آرومم کن با یه بوسه ی گرمه بدونه بهونه

مجنونم کن تو که میدونی عاشقم عاشق من باش مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن

آرومم کن نمیدونی چه حسیه وقتی دوست دارم

واسه گفتنه جمله ی عاشقتم رویه تکرارم آخه دوست دارم آره دوست دارم

 

منبع جناب موزیک

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود ریمیکس امیر علی مجنونم کن دانلود آهنگ جدید امیر علی مجنونم کن کد آهنگ پیشواز امیر علی مجنونم کن ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیر علی مجنونم کن با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید متن آهنگ امیر علی مجنونم کن دانلود آهنگ امیر علی مجنونم کن با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز امیر علی مجنونم کن همراه اول دانلود آهنگ امیر علی مجنونم کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو