loading...

موزیک باحال درخواستی

دله عاشقو که نمیشه دزدید یا به حسه پاکش که نمیشه خندید دله عاشقو که نمیشه خط زد بهش دست رد زد یا حرف بد زد میگی مثه دله عاشق من آخه عاشق نبودی آدم که بودی چرا رفتی زودی تو که دله عاش

حسین بازدید : 71 جمعه 28 تیر 1398

دله عاشقو که نمیشه دزدید یا به حسه پاکش که نمیشه خندید

دله عاشقو که نمیشه خط زد بهش دست رد زد یا حرف بد زد

میگی مثه دله عاشق من آخه عاشق نبودی آدم که بودی چرا رفتی زودی

تو که دله عاشقمو زدی خیلی راحت شکستی چرا دل نبستی خب مگه کی هستی

میگی مثه دله عاشق من آخه عاشق نبودی آدم که بودی چرا رفتی زودی

تو که دله عاشقمو زدی خیلی راحت شکستی چرا دل نبستی خب مگه کی هستی

 

شعر آهنگ جدید امیر علی آدم که بودی

دیگه روز من خاکستری شد دل بستری شد حاله بدی شد

دیگه درد من درمون نداره دل جون نداره داره خون میباره

میگی مثه دله عاشق من آخه عاشق نبودی آدم که بودی چرا رفتی زودی

تو که دله عاشقمو زدی خیلی راحت شکستی چرا دل نبستی خب مگه کی هستی

میگی مثه دله عاشق من آخه عاشق نبودی آدم که بودی چرا رفتی زودی

تو که دله عاشقمو زدی خیلی راحت شکستی چرا دل نبستی خب مگه کی هستی


منبع جناب موزیک

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 







برچسب ها متن آهنگ امیر علی آدم که بودی دانلود آهنگ امیر علی آدم که بودی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز امیر علی آدم که بودی همراه اول دانلود ریمیکس امیر علی آدم که بودی کد آهنگ پیشواز امیر علی آدم که بودی ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی آدم که بودی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ امیر علی آدم که بودی دانلود آهنگ امیر علی آدم که بودی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو