loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ جدید رستاک به نام تنهاییدیشب که خوابت بردفهمیدم , شب های تنهایی چقدر سختهاون کـه تو رو میبینه آرومهاون که تو رو میفهمه خوشبختهدیشب که خوابیدی دعا کردمحالت شبیه حال من باشهاونقدر دیوونم کـه حق

حسین بازدید : 63 چهارشنبه 02 مرداد 1398




متن آهنگ جدید رستاک به نام تنهایی

دیشب که خوابت برد

فهمیدم , شب های تنهایی چقدر سخته

اون کـه تو رو میبینه آرومه

اون که تو رو میفهمه خوشبخته

دیشب که خوابیدی دعا کردم

حالت شبیه حال من باشه

اونقدر دیوونم کـه حق دارم


این عشق تنها مال من باشه

هر لحظه با من باش

با من باش تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمیبینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

هر لحظه با من باش

با من باش تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمیبینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

هر لحظه با من باش

با من باس تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمیبینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

هر لحظه با من باش

با من باش تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمیبینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

هر لحظه با من باش

با من باش تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمیبینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه








منبع نیوسانگ







برچسب ها کد آهنگ پیشواز رستاک به نام تنهایی همراه اول متن آهنگ رستاک به نام تنهایی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ رستاک به نام تنهایی با کیفیت 320 دانلود آهنگ رستاک به نام تنهایی با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز رستاک به نام تنهایی ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رستاک به نام تنهایی دانلود آهنگ رستاک به نام تنهایی دانلود ریمیکس رستاک به نام تنهایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو