loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ رایگان معجزه بابک جهانبخش,دانلود آهنگ معجزه بابک جهانبخش کیفیت 320,تکست آهنگ معجزه بابک جهانبخش,دانلود آهنگ روز معجزه بابک جهانبخش ,دانلود موزیک جدی

حسین بازدید : 11 سه شنبه 13 تیر 1396

کنار من که راه میری به دنیام اعتبار میدی
با لبخندت به زیبایی یه باد تازه بخشیدی
کنار من که راه میری غم کهنم کنار میره
بدون اینو که این احساس قبل از من نمی میره
پیش تو غم این دنیا غمی نیست
می خوامت این خواستن حرف کمی نیست
هواتو دارمو همه جا هم میگم
وقتی که پیشمی یه آدمه دیگم
پیش تو غم این دنیا غمی نیست
می خوامت این خواستن حرف کمی نیست
هواتو دارمو همه جا هم میگم
وقتی که پیشمی یه آدمه دیگم
♫♫♫
کنار من که می ایستی یه دنیا پشتمه انگار
واسه شکست من تنها ازم یه لحظه چشم بردار
واسه من که به غیر از تو کسی رازامو نشنیده
مثه یه معجزه هستی که هر ثانیه رخ میده
پیش تو غم این دنیا غمی نیست
هواتو دارمو همه جا هم میگم
وقتی که پیشمی یه آدمه دیگم
پیش تو غمه این دنیا غمی نیست
می خوامت این خواستن حرف کمی نیست
میدونم میدونی
وقتی که پیشمی یه آدمه دیگم

 

http://dl.cdmusic.ir/93/6/jahanbakhsh/babak-jahanbakhsh - 128/Babak Jahanbakhsh - Mojezeh.mp3

 

http://www.cdmusic.ir/








برچسب ها دانلود آهنگ رایگان معجزه بابک جهانبخش دانلود آهنگ معجزه بابک جهانبخش کیفیت 320 تکست آهنگ معجزه بابک جهانبخش دانلود آهنگ روز معجزه بابک جهانبخش دانلود موزیک جدید معجزه بابک جهانبخش معجزه بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز همراه اول معجزه بابک جهانبخش تکست موزیک معجزه بابک جهانبخش متن آهنگ معجزه بابک جهانبخش دانلود آهنگ درخواستی معجزه بابک جهانبخش متن ترانه معجزه بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز معجزه بابک جهانبخش دانلود آهنگ جدید دانلود ترانه معجزه بابک جهانبخش دانلود آهنگ معجزه بابک جهانبخش دانلود آهنگ معجزه بابک جهانبخش کیفیت عالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید معجزه بابک جهانبخش دانلود آهنگ با لینک مستقیم معجزه بابک جهانبخش کد موزیک معجزه بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو