loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ معجزه علی لهراسبی کیفیت عالی,کد موزیک معجزه علی لهراسبی,تکست موزیک معجزه علی لهراسبی,دانلود آهنگ رایگان معجزه علی لهراسبی,کد آهنگ پیشواز همراه ا

حسین بازدید : 33 سه شنبه 13 تیر 1396

 

ترانه و شعر آهنگ معجزه علی لهراسبی

این معجزه هست این که تو رو میبینمت تو فرشته ای با پاکیه قلبت تو رو میشناسمت
سرم پایین دلم کنارته بوی یاس تو فضای رابطه تا ته این دنیا تویی عشقم تنها

مرواریدی تو صدف از آسمونی با قلبی که نامحرمه نامهربونی
حیای کل دنیا یکجا تو چشماته خدا حواسش جمع هر لحظه همراهته

تا نفس هست عشقه منی بدون تا ته خط عاشق من بمون
پره پاکیه لحظه به لحظه ی زندگی کردنه هر دوتاییمون

 

تو یه دریای پاکو زلالی من مثله موجم عاشقه غرق شدن
تو همینجوری باش که دلت میخواد گوش نکن این روزا آدما چی میگن

تکست آهنگ معجزه علی لهراسبی

از چشم بد دست خدا میسپارمت تو عزیزمی من از ته قلبم تو رو دوست دارمت
تو میدرخشی با نجابتت قربونه قلب با محبتت زیر یه سقف با هم با این عشقه محکم

ذهنم درگیر توئه الگوی عشقی من مرد رویاتمو بانوی عشقی
با کل قلبم پشته احساسم وایستادم تمام دنیا با دیدنه عشقت رفت از یادم

تا نفس هست عشقه منی بدون تا ته خط عاشق من بمون
پره پاکیه لحظه به لحظه ی زندگی کردنه هر دوتاییمون

تو یه دریای پاکو زلالی من مثله موجم عاشقه غرق شدن
تو همینجوری باش که دلت میخواد گوش نکن این روزا آدما چی میگن

**

 

http://www.persiantext.ir







برچسب ها دانلود آهنگ معجزه علی لهراسبی کیفیت عالی کد موزیک معجزه علی لهراسبی تکست موزیک معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ رایگان معجزه علی لهراسبی کد آهنگ پیشواز همراه اول معجزه علی لهراسبی معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ درخواستی معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید معجزه علی لهراسبی تکست آهنگ معجزه علی لهراسبی دانلود موزیک جدید معجزه علی لهراسبی متن آهنگ معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ روز معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ دانلود ترانه معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ معجزه علی لهراسبی کد آهنگ پیشواز معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ با لینک مستقیم معجزه علی لهراسبی دانلود آهنگ معجزه علی لهراسبی کیفیت 320 متن ترانه معجزه علی لهراسبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو