loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود آهنگ شاهین امیری نشناختی منو با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید شاهین امیری نشناختی منو لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز شاهین امیری نشناختی منو برای ایرانسل X دانلود آهنگ جدید X

حسین بازدید : 51 شنبه 12 مرداد 1398
X دانلود آهنگ شاهین امیری نشناختی منو با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید شاهین امیری نشناختی منو لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز شاهین امیری نشناختی منو برای ایرانسل X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ زیبای شاهین امیری نشناختی منو Mp3 X متن آهنگ شاهین امیری نشناختی منو X دانلود آهنگ بی کلام شاهین امیری نشناختی منو X دانلود آهنگ شاهین امیری نشناختی منو Mp3 X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ شاهین امیری نشناختی منو X کد آهنگ پیشواز شاهین امیری نشناختی منو برای همراه اول X دانلود ریمیکس شاهین امیری نشناختی منو X دانلود آلبوم شاهین امیری نشناختی منو X Shahin Miri | Nashnakhti Mano

 

اگه بری من میمونمو اون ♩♬

خاطره هایی که من میدونمو  ♩♬
من میمونم و یه خونه ی ♩♬

بی تو مشتایی که به این در میکوبمو ♩♬
اگه بری کی دلو نگهش میداره

 

این دیوونه غیر تو چی داره نگو بین ما دیواره
داری با من چیکار میکنی انگار نشناختی هنوز منو ♩♬
با دلم اینجوری نکن ببین بدون من نرو نرو ♩♬
داری با من چیکار میکنی انگار نشناختی هنوز منو ♩♬
با دلم اینجوری نکن ببین بدون من نرو نرو ♩♬

 

 

https://upmusics.com/

 


دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ شاهین امیری نشناختی منو با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید شاهین امیری نشناختی منو لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز شاهین امیری نشناختی منو برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ زیبای شاهین امیری نشناختی منو Mp3 متن آهنگ شاهین امیری نشناختی منو دانلود آهنگ بی کلام شاهین امیری نشناختی منو دانلود آهنگ شاهین امیری نشناختی منو Mp3 دانلود آهنگ دانلود آهنگ شاهین امیری نشناختی منو کد آهنگ پیشواز شاهین امیری نشناختی منو برای همراه اول دانلود ریمیکس شاهین امیری نشناختی منو دانلود آلبوم شاهین امیری نشناختی منو Shahin Miri | Nashnakhti Mano
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو