loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ زندگی خالی نیست مهربانی هست,    دانلود آهنگ تا شقایق هست زندگی باید کرد,    دانلود آلبوم در گلستانه شهرام ناظری,    زندگي خ

حسین بازدید : 191 یکشنبه 13 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ زندگی خالی نیست مهربانی هست
,    دانلود آهنگ تا شقایق هست زندگی باید کرد
,    دانلود آلبوم در گلستانه شهرام ناظری
,    زندگي خالي نيست شهرام ناظري
,    مهربانی هست سیب هست
,    در گلستانه شهرام ناظری اپارات
,    دانلود آهنگ به سراغ من اگر می آیید شهرام ناظری
,    دانلودآهنگ آب را گل نکنیم شهرام ناظری
,    زندگی جاریست مهربانی هست

,   

 

دشت هایی چه فراخ
كوه هایی چه بلند
در گلستانه چه بوی علفی می آمد؟
من دراین آبادی پی چیزی می گشتم
پی خوابی شاید
پی نوری ‚ ریگی ‚ لبخندی
پشت تبریزی ها
غفلت پاكی بود كه صدایم می زد
پای نی زاری ماندم باد می آمد گوش دادم
چه كسی با من حرف می زد ؟
سوسماری لغزید
راه افتادم
یونجه زاری سر راه
بعد جالیز خیار ‚ بوته های گل رنگ
و فراموشی خاك
لب آبی
گیوه ها را كندم و نشستم پاها در آب

من چه سبزم امروز
و چه اندازه تنم هوشیار است
نكند اندوهی ‚ سر رسد از پس كوه

چه كسی پشت درختان است ؟
هیچ می چرد گاوی در كرد
ظهر تابستان است
سایه ها می دانند كه چه تابستانی است
سایه هایی بی لك
گوشه ای روشن و پاك
كودكان احساس! جای بازی اینجاست

زندگی خالی نیست
مهربانی هست سیب هست ایمان هست
آری تا شقایق هست زندگی باید كرد

در دل من چیزی است مثل یك بیشه نور مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم كه دلم می خواهد
بدوم تاته دشت بروم تا سر كوه
دورها آوایی است كه مرا می خواند ...

 

 

 


http://iranmusicc.com







برچسب ها دانلود آهنگ زندگی خالی نیست مهربانی هست دانلود آهنگ تا شقایق هست زندگی باید کرد دانلود آلبوم در گلستانه شهرام ناظری زندگي خالي نيست شهرام ناظري مهربانی هست سیب هست در گلستانه شهرام ناظری اپارات دانلود آهنگ به سراغ من اگر می آیید شهرام ناظری دانلودآهنگ آب را گل نکنیم شهرام ناظری زندگی جاریست مهربانی هست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو