loading...

موزیک باحال درخواستی

X آکورد آهنگ گریه من غم داره X کد آهنگ پیشواز گریه من غم داره X دانلود آهنگ جدید گریه من غم داره X دانلود اهنگ X تکست آهنگ گریه من غم داره X کد آهنگ پیشواز گریه من غم دار

حسین بازدید : 145 یکشنبه 20 مرداد 1398
X آکورد آهنگ گریه من غم داره X کد آهنگ پیشواز گریه من غم داره X دانلود آهنگ جدید گریه من غم داره X دانلود اهنگ X تکست آهنگ گریه من غم داره X کد آهنگ پیشواز گریه من غم داره همراه اول X متن آهنگ گریه من غم داره X کد آهنگ پیشواز گریه من غم داره ایرانسل X شعر آهنگ گریه من غم داره X دانلود آهنگ گریه من غم داره X متن آهنگ X دانلود آهنگ زیبای گریه من غم داره X دانلود آهنگ گریه من غم داره بهمراه متن X دانلود آهنگ mp3 گریه من غم داره X Download Music Gerye man Gham Dare X Gerye man Gham Dare X Download Gerye man Gham Dare X Download New Song Gerye man Gham Dare

 

 

بیا ببین اشک چشام میریزه
صبر دلم از غم تو لبریزهدلم میخواد اشک بریزم بمیرم
به خاطر گذشته هات اسیرم
گریۀ من غم داره
عشق تورو کم داره
بسه دیگه عزیزم بیا منو نلرزون افسر شهیدی
تو رو قسم به هستی زندگیمو نسوزون
نذار دلم زندون این غم باشه
عشق دلم تو سینه ام خواب بشه
بذار بیام اشک بریزم به پایت
شاید دل سنگت برام آب بشه افسر شهیدی
گریۀ من غم داره
عشق تورو کم داره

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها آکورد آهنگ گریه من غم داره کد آهنگ پیشواز گریه من غم داره دانلود آهنگ جدید گریه من غم داره دانلود اهنگ تکست آهنگ گریه من غم داره کد آهنگ پیشواز گریه من غم داره همراه اول متن آهنگ گریه من غم داره کد آهنگ پیشواز گریه من غم داره ایرانسل شعر آهنگ گریه من غم داره دانلود آهنگ گریه من غم داره متن آهنگ دانلود آهنگ زیبای گریه من غم داره دانلود آهنگ گریه من غم داره بهمراه متن دانلود آهنگ mp3 گریه من غم داره Download Music Gerye man Gham Dare Gerye man Gham Dare Download Gerye man Gham Dare Download New Song Gerye man Gham Dare
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو