loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود اهنگ گریه من که دیدن نداره گریه مرد که دیدن نداره عسگری کد اهنگ گریه مرد که دیدن نداره اهنگ گریه مرد دیدن نداره گریه مرد حمید عسکری 320 اهنگ این بار

حسین بازدید : 49 یکشنبه 20 مرداد 1398
X Download Hamid Askari Geryeye Mard X Download Music Hamid Askari Geryeye Mard X Hamid Askari Geryeye Mard X Download New Song Hamid Askari Geryeye Mard X تکست آهنگ حمید عسکری از گریه مرد X شعر آهنگ حمید عسکری از گریه مرد X دانلود اهنگ X دانلود آهنگ mp3 حمید عسکری از گریه مرد X آکورد آهنگ حمید عسکری از گریه مرد X دانلود آهنگ جدید حمید عسکری از گریه مرد X متن آهنگ حمید عسکری از گریه مرد X کد آهنگ پیشواز حمید عسکری از گریه مرد همراه اول X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز حمید عسکری از گریه مرد X دانلود آهنگ حمید عسکری از گریه مرد X دانلود آهنگ زیبای حمید عسکری از گریه مرد X دانلود آهنگ حمید عسکری از گریه مرد بهمراه متن X کد آهنگ پیشواز حمید عسکری از گریه مرد ایرانسل

 

 

تو نمی تونی به من فکر کنی
وقتی تو گذشته هات درگیری
نمی تونم خودمو گول بزنم
تو هنوزم واسه اون میمیری
عشق من تو که گناهی نداری
وقتی یادت نمیرن خاطره ها
همه چی تقصیر من بود می دونم
نتونستم جاشو پر کنم برات
گریه مرد که دیدن نداره
وایسادی چی رو تماشا می کنی
ما دیگه حرفامونو با هم زدیم
چرا هی این پا و اون پا می کنی
نمی دونم بار چندمه دلم
روی دست این و اون میمیره
ولی می دونم که عاقبت یروز
آه من جدایی رو میگیره
+++++
آب از آب تکون نمی خوره برو
بذار من بمونمو خاطره هام
فکر تنها شدن منو نکن
من یجوری با خودم کنار میام
از تو و هرچی که بینمون گذشت
حتی یه لحظه پشیمون نیستم
مثل هر بار می خورم زمین ولی
مثل هر بار پا میشم وایمیستم
گریه مرد که دیدن نداره
وایسادی چی رو تماشا می کنی
ما دیگه حرفامونو با هم زدیم
چرا هی این پا و اون پا می کنی
نمی دونم بار چندمه دلم
روی دست این و اون میمیره
ولی می دونم که عاقبت یروز
آه من جدایی رو میگیره

 

 

http://sakhamusic.ir/hamid-askari-called-geryeye-mard/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Hamid Askari Geryeye Mard Download Music Hamid Askari Geryeye Mard Hamid Askari Geryeye Mard Download New Song Hamid Askari Geryeye Mard تکست آهنگ حمید عسکری از گریه مرد شعر آهنگ حمید عسکری از گریه مرد دانلود اهنگ دانلود آهنگ mp3 حمید عسکری از گریه مرد آکورد آهنگ حمید عسکری از گریه مرد دانلود آهنگ جدید حمید عسکری از گریه مرد متن آهنگ حمید عسکری از گریه مرد کد آهنگ پیشواز حمید عسکری از گریه مرد همراه اول متن آهنگ کد آهنگ پیشواز حمید عسکری از گریه مرد دانلود آهنگ حمید عسکری از گریه مرد دانلود آهنگ زیبای حمید عسکری از گریه مرد دانلود آهنگ حمید عسکری از گریه مرد بهمراه متن کد آهنگ پیشواز حمید عسکری از گریه مرد ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو