loading...

موزیک باحال درخواستی

X کد آهنگ پیشواز گریه من اگر که مقصود توست X دانلود آهنگ زیبای گریه من اگر که مقصود توست X شعر آهنگ گریه من اگر که مقصود توست X دانلود اهنگ X متن آهنگ گریه من اگر که مقصود توس

حسین بازدید : 45 یکشنبه 20 مرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز گریه من اگر که مقصود توست X دانلود آهنگ زیبای گریه من اگر که مقصود توست X شعر آهنگ گریه من اگر که مقصود توست X دانلود اهنگ X متن آهنگ گریه من اگر که مقصود توست X کد آهنگ پیشواز گریه من اگر که مقصود توست ایرانسل X تکست آهنگ گریه من اگر که مقصود توست X متن آهنگ X دانلود آهنگ گریه من اگر که مقصود توست X کد آهنگ پیشواز گریه من اگر که مقصود توست همراه اول X دانلود آهنگ mp3 گریه من اگر که مقصود توست X دانلود آهنگ گریه من اگر که مقصود توست بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید گریه من اگر که مقصود توست X آکورد آهنگ گریه من اگر که مقصود توست

 

جدایی از حد که بخواد بگذره فاصله بین ما یه دیوار میشه

قهر اگر با کینه سازش کنه دل به خودآزاری گرفتار میشه

ما که با هم زندگی رو ساختیم، سفره عشقو با هم انداختیم

تیکیه به هم دادیم و با سادگی، گریه کنون دل رو به هم باختیم

 

حیفه به پایون برسه عشقمون، به مرز حرمان برسه عشقمون

مست غروره همه تارو پودت، غرور تو ارزونی وجودت

این دستای من تو اونارو بگير، تو فاتح و من توي چنگت اسير

گريه من اگركه مقصود توست، مسكن روح تب آلود توست

اين اشكای من چشماتو وابكن مرگ غرورم رو تماشا بكن

 

 

http://mynextmusics.ir

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز گریه من اگر که مقصود توست دانلود آهنگ زیبای گریه من اگر که مقصود توست شعر آهنگ گریه من اگر که مقصود توست دانلود اهنگ متن آهنگ گریه من اگر که مقصود توست کد آهنگ پیشواز گریه من اگر که مقصود توست ایرانسل تکست آهنگ گریه من اگر که مقصود توست متن آهنگ دانلود آهنگ گریه من اگر که مقصود توست کد آهنگ پیشواز گریه من اگر که مقصود توست همراه اول دانلود آهنگ mp3 گریه من اگر که مقصود توست دانلود آهنگ گریه من اگر که مقصود توست بهمراه متن دانلود آهنگ جدید گریه من اگر که مقصود توست آکورد آهنگ گریه من اگر که مقصود توست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو