loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی X دانلود آهنگ زیبای گریه هرشب من شده عادت تنهایی X شعر آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی X کد آهنگ پیشواز گریه هرشب من شده عادت تنهایی هم

حسین بازدید : 111 یکشنبه 20 مرداد 1398
X دانلود آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی X دانلود آهنگ زیبای گریه هرشب من شده عادت تنهایی X شعر آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی X کد آهنگ پیشواز گریه هرشب من شده عادت تنهایی همراه اول X متن آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی X دانلود اهنگ X دانلود آهنگ جدید گریه هرشب من شده عادت تنهایی X کد آهنگ پیشواز گریه هرشب من شده عادت تنهایی X کد آهنگ پیشواز گریه هرشب من شده عادت تنهایی ایرانسل X متن آهنگ X تکست آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی X آکورد آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی X دانلود آهنگ mp3 گریه هرشب من شده عادت تنهایی X دانلود آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی بهمراه متن

آهنگ علی لهراسبی بنام هر شب

هرشب

دل من کارش اینه

جلو عکسات میشینه

میدونم راهی نیست غیر از تنهایی

دانلود آهنگ علی لهراسبی هر شب

 

متن آهنگ هر شب از علی لهراسبی

هرشب

دل من کارش اینه

جلو عکسات میشینه

میدونم راهی نیست غیر از تنهایی

دنیام

شده تاریک و تیره داره قلبم میمیره

آخه امشب باز حس کردم اینجایی

گریه هرشب من شده عادت تنهایی

عشق تو تودل من شده باعث رسوایی

وای از تنهایی

قلب دیوونه من هنوزم دوست داره

همدم گریه من شب واین درودیواره

وای ازتنهایی

شاید

دیگه ازیادت رفتم دارم ازپامیوفتم ولی باز قلب من آروم نمیشه

تنهام

غم توبازدوباره تودلم پا میزاره توکه رفتی اون میمونه همیشه

هرکی میبینه منو میگه ازدنیا سیره

تقصیره چشم توبود دل من بی تقصیره

وای از تنهایی

خسته خسته منم دیگه طاقت ندارم

khaste khaste manam dige taghat nadaram

کاش بدونی عزیزم هنوزم دوست دارم تو واسه من دنیایی

kash bedoni azizam hanozam dost daram to vase man donyayi

ترانه آهنگ هر شب از علی لهراسبی

دیگه ازیادت رفتم دارم ازپامیوفتم ولی باز قلب من آروم نمیشه

تنهام

غم توبازدوباره تودلم پا میزاره توکه رفتی اون میمونه همیشه

هرکی میبینه منو میگه ازدنیا سیره

تقصیره چشم توبود دل من بی تقصیره

وای از تنهایی

خسته خسته منم دیگه طاقت ندارم

khaste khaste manam dige taghat nadaram

کاش بدونی عزیزم هنوزم دوست دارم تو واسه من دنیایی

kash bedoni azizam hanozam dost daram to vase man donyayi

 

bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی دانلود آهنگ زیبای گریه هرشب من شده عادت تنهایی شعر آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی کد آهنگ پیشواز گریه هرشب من شده عادت تنهایی همراه اول متن آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی دانلود اهنگ دانلود آهنگ جدید گریه هرشب من شده عادت تنهایی کد آهنگ پیشواز گریه هرشب من شده عادت تنهایی کد آهنگ پیشواز گریه هرشب من شده عادت تنهایی ایرانسل متن آهنگ تکست آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی آکورد آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی دانلود آهنگ mp3 گریه هرشب من شده عادت تنهایی دانلود آهنگ گریه هرشب من شده عادت تنهایی بهمراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو