loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید مستی فریدون آسرایی بهمن ماه 1395,آهنگ مستی فریدون آسرایی,متن آهنگ مستی فریدون آسرایی,کد آهنگ مستی فریدون آسرایی,کد پیشواز همراه اول مستی فریدون

حسین بازدید : 19 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ مستی فریدون آسرایی www.xni3e.ir
Lyrics Music Fereydoun Asraei Masti
متن آهنگ مستی فریدون آسرایی
ترانه و شعر آهنگ مستی فریدون آسرایی
شرابی خوردم از دست عزیزم رفته از دستی نمیدانم چه نوشیدم که سیرم کرده از هستی
خودم مستو غزل مستو تمامه واژه ها مستن
ببین شوریده ای امشب عجب اعجوبه ای هستی , عجب اوجوبه ای هستی
به ساز من که میرقصی بیا مردی کنی بر من
چه طوفانی به پا کردی چه طنازی چه سر مستی , چه طنازی چه سر مستی
زمین مستو زمان مستو جهانی مست شعرم شد بنازم دلبریهایت ببین الحق که تردستی
تکست آهنگ مستی فریدون آسرایی
تو دانی فرق بسیار است میانه مستی و مستی


قضاوت کار هر کس نسیت به هر مستی نگو پستی
تظاهر میکنی اما تو هم از دید من مستی اگر پاکیزه تر بودی به شعرم دل نمیبستی
خودم مستو غزل مستو تمام واژه ها مستن
عزیزم معصیت کردی به مشتی مست دل بستی , به مشتی مست دل بستی
به ساز من که میرقصی بیا مردی کنی بر من
چه طوفانی به پا کردی چه طنازی چه سر مستی , چه طنازی چه سر مستی
زمین مستو زمان مستو جهانی مست شعرم شد بنازم دلبریهایت ببین الحق که تردستی
**
http://www.faratext.com/








برچسب ها دانلود آهنگ جدید مستی فریدون آسرایی بهمن ماه 1395 آهنگ مستی فریدون آسرایی متن آهنگ مستی فریدون آسرایی کد آهنگ مستی فریدون آسرایی کد پیشواز همراه اول مستی فریدون آسرایی دانلود آهنگ مستی فریدون آسرایی کیفیت 320 تکست آهنگ مستی فریدون آسرایی متن ترانه مستی فریدون آسرایی ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید مستی فریدون آسرایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مستی فریدون آسرایی دانلود موزیک ویدیو مستی فریدون آسرایی دانلود آهنگ با لینک مستقیم مستی فریدون آسرایی کد موزیک مستی فریدون آسرایی دانلود آهنگ مستی فریدون آسرایی دانلود ترانه مستی فریدون آسرایی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو