loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ چه زود رفتی,    دانلود آهنگ زود رفتی گلم با کیفیت 320,    اهنگ زود رفتی رفیق,    كد آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی,&nb

حسین بازدید : 43 دوشنبه 28 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ چه زود رفتی
,    دانلود آهنگ زود رفتی گلم با کیفیت 320
,    اهنگ زود رفتی رفیق
,    كد آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ زود رفتی گلم با لینک مستقیم
,    متن آهنگ زود رفتی گلم
,    دانلود اهنگ زود رفتی رفیق
,    اهنگ خیلی زود رفتی
,    اهنگ زود رفتی داداش

,   

 

تو یادگار من بودی

افسوس که نیستی تو پیشم

اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم
زود رفتی گلم

رفتی داغت موند رو دلم

حیف بودی گلم

رفتی دردامو به کی بگم
زود رفتی گلم

رفتی داغت موند رو دلم

حیف بودی گلم

رفتی دردامو به کی بگم

زود رفتی گلم علی عبدالمالکی

تو یادگار من بودی

افسوس که نیستی تو پیشم

اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم
زود رفتی گلم

رفتی داغت موند رو دلم

حیف بودی گلم

رفتی دردامو به کی بگم
زود رفتی گلم

رفتی داغت موند رو دلم

حیف بودی گلم

رفتی دردامو به کی بگم

tabanmusic.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)








برچسب ها دانلود آهنگ چه زود رفتی دانلود آهنگ زود رفتی گلم با کیفیت 320 اهنگ زود رفتی رفیق كد آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی دانلود آهنگ زود رفتی گلم با لینک مستقیم متن آهنگ زود رفتی گلم دانلود اهنگ زود رفتی رفیق اهنگ خیلی زود رفتی اهنگ زود رفتی داداش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو