loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ سویل و سوینج ده هارداسان,    دانلود آهنگ سویل و سوینج هردن,    دانلود آهنگ ترکی من هاردایام سن هارداسان,    ترجمه آهنگ د ها

حسین بازدید : 453 سه شنبه 29 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ سویل و سوینج ده هارداسان
,    دانلود آهنگ سویل و سوینج هردن
,    دانلود آهنگ ترکی من هاردایام سن هارداسان
,    ترجمه آهنگ د هارداسان
,    دانلود آهنگ سویل و سوینج دوستوم
,    دانلود اهنگ سویل سوینج ای اورییم
,    اهنگ اذری من هاردایام سن هارداسان
,    ترجمه اهنگ de hardasan
,    ده هارداسان گلمیسن ترانه

,   

اسمه کولییم، سوگیمی
- طوفان نشو ، عشقمو
آپارما سن اوزاق‌لارا
- نبر به دور دست ها
اونسوزدا سنین یوخلوقون
- بدونه اون نبود تو
قلبیمه یارا
-به قلبم زخمی میزنه

ایسترم اشیدم سسینی
-میخوام صداشو بشنوم
حس ادم بو نفسینی
- نفسشو حس کنم
نینیرم من اوزگه‌سینی؟
- غریبه رو میخوام چیکار
سن هارداسان؟
- تو کجایی

گوزلرم هر گوندوز گجه
-منتظرم هر روزو شب
گلمه‌دون بوم بوشدور کوچه
-نیومدی کوچه خالیه
بو درده من دوزوم نئجه؟
- چگونه این درد رو تحمل کنم
د هارداسان؟
بگو کجایی
یول‌لاردا هی گوزوم قالیب
- چشم به راه جاده هام
اورکده سنه سوزوم قالیب
- تو قلبم برات حرف ها دارم
سوگیلیم آز دوزوم قالیب
عشقم دیگه تحمل ندارم
د هارداسان؟
بگو کجایی

ده هارداسان از سویل و سوینج

جست و جو:
اهنگ ده هارداسان از سویل و سوینج
ترجمه اهنگ de hardasan
آهنگ جدید سویل و سوینج
ترجمه آهنگ د هارداسان
آهنگ سویل و سوینج هردن
متن de hardasan
آهنگ سویل و سوینج برج ور
اهنگ جدید سویل و سوینج ب نام آی اورییم

بخش دانلود:

 

دانلود اين آهنگ (براي دانلود کليک کنيد)

http://www.soonami.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ سویل و سوینج ده هارداسان دانلود آهنگ سویل و سوینج هردن دانلود آهنگ ترکی من هاردایام سن هارداسان ترجمه آهنگ د هارداسان دانلود آهنگ سویل و سوینج دوستوم دانلود اهنگ سویل سوینج ای اورییم اهنگ اذری من هاردایام سن هارداسان ترجمه اهنگ de hardasan ده هارداسان گلمیسن ترانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو