loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار خسروی من نمی خوام عوض شم تو هم نمی تونی مجبورم کنی از این چیزی که هستم بیای یه شبه دورم کنی جای گرفتن این همه تصمیم احساسی سعی کن یه کم بیشتر تو هم منو بشنا

حسین بازدید : 59 دوشنبه 04 شهریور 1398

متن آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار خسروی

من نمی خوام عوض شم

تو هم نمی تونی مجبورم کنی

از این چیزی که هستم

بیای یه شبه دورم کنی

جای گرفتن این همه تصمیم احساسی

سعی کن یه کم بیشتر تو هم منو بشناسی

منو بشناس کُمکم کن

از خواسته هات یکم کم کن

فقط اینو میخوام ، درکم کن

من نمی خوام عوض بشم

 

زندگیمو این جوری میخوام

من نمی خوام عوض بشم

مال خود ِ خودمه دنیام

من نمی خوام عوض بشم

زندگیمو این جوری میخوام

من نمی خوام عوض بشم

مال خود ِ خودمه دنیام

ستاره های آسمون ِ من با تو فرق داره

تو می خوای من پیاده باشم و خودت سواره

نمی تونی اینو بفهمی که چیه معنیِ یه رابطه

هرچی که تویه ذهن ِ تو هست همیشه ثابته

منو بشناس کُمکم کن

از خواسته هات یه کم کم کن

فقط اینو می خوام درکم کن

من نمی خوام عوض بشم

Man Nemikham Avaz Besham

زندگیمو اینجوری میخوام

Zendegimo Injoori Mikham

من نمی خوام عوض بشم

مال خود ِ خودمه دنیام

ترانه من نمی خوام عوض بشم از زانیار خسروی

من نمی خوام عوض بشم

Man Nemikham Avaz Besham

زندگیمو اینجوری میخوام

Zendegimo Injoori Mikham

من نمی خوام عوض بشم

مال خود ِ خودمه دنیام







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 من نمیخوام عوض بشم از زانیار شعر آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار متن آهنگ دانلود آهنگ شاد آکورد آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز من نمیخوام عوض بشم از زانیار دانلود آهنگ جدید من نمیخوام عوض بشم از زانیار با لینک مستقیم دانلود آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار دانلود آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار بهمراه متن دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ عاشقانه متن آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار کد آهنگ پیشواز من نمیخوام عوض بشم از زانیار همراه اول دانلود ترانه من نمیخوام عوض بشم از زانیار تکست آهنگ من نمیخوام عوض بشم از زانیار دانلود آهنگ زیبای من نمیخوام عوض بشم از زانیار دانلود آهنگ جدید من نمیخوام عوض بشم از زانیار کد آهنگ پیشواز من نمیخوام عوض بشم از زانیار ایرانسل من نمیخوام عوض بشم از زانیار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو